English

دستگیری دختری که اموال پدرش را دزدیده بود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دختر جوانی که با تحریک فردی دیگر اقدام به سرقت طلا و سکه‌های منزل پدری خود کرده بود خبر داد.

دستگیری دختری که اموال پدرش را دزدیده بود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دختر جوانی که با تحریک فردی دیگر اقدام به سرقت طلا و سکه‌های منزل پدری خود به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان اسلام آبادغرب کرده بود توسط مأموران پلیس به دام افتاد و هر ۲ نفر آنان دستگیر شدند.

وی افزود: کاراگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت، تحقیقات گسترده و جمع آوری سرنخ‌های موجود، به این نتیجه رسیدند که سرقت توسط شخصی که مرتباً به این منزل رفت و امد داشته و از محل اختفای طلا و سکه‌ها نیز مطلع بوده، انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: پلیس آگاهی با روش‌های خاص خود و افزایش تحقیق و بازجویی‌ها از اعضای منزل، متوجه تناقض گویی در اظهارات یکی از دختران خانواده شده تا اینکه در نهایت وی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و سکه‌های منزل پدرش اقدام کرده است.

وی گفت: این دختر جوان در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد که این کار را به تحریک پسر جوانی انجام داده که در ادامه این شخص نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

امان اللهی همچنین از کشف طلا و سکه‌های سرقتی خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آورده و اموال با ارزش خود نظیر طلا و جواهراتشان را به جای نگهداری در منزل در اماکن مطمئن نظیر بانک‌ها نگهداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه