English

این متهم کلاهبردار را شناسایی کنید

سرهنگ جنتی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان پیرامون کلاهبرداری فردی که خود را صاحب نفوذ در دستگاه‌های دولتی عنوان کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

این متهم کلاهبردار را شناسایی کنید

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان پیرامون  کلاهبرداری  فردی که خود را صاحب نفوذ در دستگاه‌های دولتی عنوان کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات پلیسی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان فردیس دستگیر و در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و جعل عناوین دولتی در شهرهای ملارد، تهران، کرج، فردیس و قزوین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی فردیس اظهار کرد: با توجه به جرایم عمده نامبرده در شهرهای مختلف کشور، بازپرس شعبه ۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی شهرستان فردیس یا شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان مراجعه کنند.

متهم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی