English

فالگیر کلاهبردار فضای مجازی دستگیر شد

زنی که با ایجاد صفحه رمالی و انرژی درمانی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

فالگیر کلاهبردار فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ تورج کاظمی ،  رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در این باره اظهار کرد: چندی پیش درپی شکایت خانم ۳۱ ساله ساکن تهران مبنی بر کلاهبرداری ۲۵ میلیون ریالی یک رمال و فالگیر از وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی ، پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. شاکی نیز پس از حضور در مقر پلیس گفت: درپی بروز یکسری مشکلات در زندگی شخصی‌ام به دنبال راهی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار بودم که در یکی از شبکه‌های اجتماعی به یک صفحه دعانویسی و فالگیری برخورد کرده و با مدیر آن ارتباط گرفتم.

وی با بیان اینکه شاکی بسیاری از مسائل و مشکلات شخصی خود را را با فرد فالگیر در میان گذاشته است، گفت: مدتی بعد مدیر صفحه فالگیری با این ادعا که انرژی درمانی شاکی را آغاز کرده است، اطلاعات دیگری از زندگی وی به دست آورده و شاکی نیز با تلقین این مساله که روحیه اش بهتر شده است، به ارتباطش با این فرد ادامه داده است تا جایی که طی چندین مرحله ۲۵ میلیون ریال به حساب وی واریز کرده و پس از آن دیگر از فالگیر خبری نشده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به آغاز تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم گفت: کاراگاهان پلیس فتا با شیوه‌های فنی و مهندسی معکوس هویت مدیر صفحه مذکور را که یک زن ۳۴ ساله به نام حمیرا بود، در محله جیحون شناسایی کردند که بلافاصله موضوع به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارجاع شد و پس از اخذ دستورات لازم متهم در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

کاظمی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد که در ابتدا سعی داشت خود را بیگناه جلوه دهد پس از مواجهه با شاکی به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه اش از این کار را کسب درآمد از افراد دارای مشکل خانوادگی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این متهم گفت: صفحه این فرد نیز در فضای مجازی مسدود شد و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی