English

جزئیات افزایش حق همسر و اولاد در فیش حقوقی مستمری‌بگیران

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: حق همسر از ۴۴ هزار و ۴۹۱ تومان سال ۹۷ به رقم بیش از۵۰ هزار و ۲۷۵ تومان، حق اولاد از حدود ۸ هزار و ۹۸۵ تومان به ۱۰ هزار و ۱۵۳ تومان، بن از ۴۳ هزار به ۴۸ هزار تومان و حق مسکن از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۲ هزار تومان رسید.

جزئیات افزایش حق همسر و اولاد در فیش حقوقی مستمری‌بگیران

به گزارش خبرگزاری موج، رحیم اردلان ، معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی به پرداخت افزایش حقوق مستمری بگیران در سالهای گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: در سال ۹۲، مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت در تیر پرداخت شده است. مستمری بگیران در سال ۹۳  در ماه فروردین تفاوت افزایش فروردین و افزایش حقوق اردیبهشت را در مرداد دریافت کردند.

وی گفت:  درسال ۹۴  مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین در تیر و افزایش حقوق اردیبهشت در مرداد پرداخت و در سال ۹۵ در مردادماه مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت پرداخت شده است.

اردلان ادامه داد: در سال ۹۶ مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت به ترتیب در تیر و اردیبهشت پرداخت شده است.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین حداقل بگیران در شهریور و سایر سطوح مهر پرداخت و تفاوت افزایش حقوق اردیبهشت حداقل بگیران در خرداد و سایر سطوح مرداد پرداخت شده است.

اردلان در خصوص زمان پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهارکرد: در خرداد مابه التفاوت فروردین پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی دو گروه مستمری بگیر شامل حداقل بگیران و سایر سطوح دارد که در سال ۹۷ درصد افزایش مستمری سایر سطوح ۱۳ درصد بوده است، گفت: در سال ۹۸ این رقم به ۱۳ درصد و ۲۶۱ هزار تومان رسیده است.

اردلان با اشاره به اینکه میزان حداقل دستمزد از یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۶۹ تومان در سال ۹۷ به یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۸۱ تومان در سال ۹۸ رسیده است، افزود:  میزان درصد افزایش مستمری در سال ۹۷ حدود ۱۹،۵ درصد و این رقم به ۳۶،۵ درصد در سال ۹۸ رسید.

 وی ادامه داد: همچنین حق همسر از ۴۴ هزار و ۴۹۱ تومان سال ۹۷ به رقم بیش از۵۰ هزار و ۲۷۵ تومان، حق اولاد از حدود ۸ هزار و ۹۸۵ تومان به ۱۰ هزار و ۱۵۳ تومان، بن از ۴۳ هزار به ۴۸ هزار تومان و حق مسکن از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۲ هزار تومان رسید.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان حق همسر برای مستمری بگیرانی که زیر ۲۰ سال سابقه، بین ۲۰ تا ۲۵ سال، بین ۲۵ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال به ترتیب ۳۰ هزار، ۴۵ هزار، ۶۰ هزار و ۹۰ هزار ریال به مبلغ پایه مندرج آنها اضافه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    وی ادامه داد: همچنین حق همسر از ۴۴ هزار و ۴۹۱ تومان سال ۹۷ به رقم بیش از۵۰ هزار و ۲۷۵ تومان، حق اولاد از حدود ۸ هزار و ۹۸۵ تومان به ۱۰ هزار و ۱۵۳ تومان، بن از ۴۳ هزار به ۴۸ هزار تومان و حق مسکن از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۲ هزار تومان رسید.اقا چه خبره این همه ولخرجی سازمان ورشکست میشه نکنید تورو خدا این کارارو اخه ۶هزار تومن افزایش حق همسر!2تومن حق اولاد!5تومن بن!4تومن حق مسکن!چه خبره اقا.دستتون درد نکنه به افتخار تامین اجتماعی پیپیپ هورا پیپیپ هورا پیپیپ هورا

  • ناشناس

    این آقای اردلان باید اطلاعات خود را بروز نماید.آخه ما که درسال ۹۷ میزان عایله مندی مان به مبلغ ۵۳۴۹۱۱ ریال بوده چطوری این رقم به ۵۰۲۰۰۰ ریال افزایش یافته است.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه