English

۲۱۶ کیلوگرم حشیش و تریاک از قاچاقچیان کشف شد

سرهنگ بخشنده گفت: همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر در روزهای اخیر دو عملیات مشترک با پلیس‌های مبارزه با موادمخدر استان چهارمحال و بختیاری و قم اجرا کردند که منجر به کشف ۲۱۶ کیلوگرم مخدر حشیش و تریاک شد.

۲۱۶ کیلوگرم حشیش و تریاک از قاچاقچیان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد بخشنده ،  رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در این باره اظهار کرد: همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر در روزهای اخیر دو عملیات مشترک با پلیس‌های مبارزه با موادمخدر استان چهارمحال و بختیاری و قم اجرا کردند که منجر به کشف ۲۱۶ کیلوگرم مخدر حشیش و تریاک شد.

وی با اشاره به عملیات مشترک میان پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران و چهارمحال و بختیاری گفت: چندی قبل مأموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از طریق منابع خبری اطلاع پیدا کردند که فردی به هویت امیر در امر قاچاق و ترانزیت موادمخدر فعالیت گسترده دارد که در همین راستا شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و آنان متوجه شدند که این فرد به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از سوداگران مرگ خریداری کرده و قصد دارد تا آن را با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به شماره انتظامی معلوم به استان‌های مرکزی کشور از جمله تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان چهارمحال و بختیاری، مسیر تردد این فرد در شهرستان بروجن تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت، گفت: سرانجام در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، خودرو این فرد پس از شناسایی، متوقف شد و امیر به همراه همدستش دستگیر شد.

به گفته بخشنده، در بازرسی از خودرو این فرد ۱۶۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد که ضمیمه پرونده متهم شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت همچنین با اشاره به عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و قم گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی با همکاری همدستانش قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار مأموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان با استفاده از سه دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مواد مخدر به تهران را دارند، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد.

بخشنده ادامه داد: پس از کنترل محورهای مواصلاتی به شهر تهران، خودروهای سواری حامل موادمخدر در شهر قم شناسایی شده و در عملیاتی مشترک با پلیس قم این خودروها متوقف شده و شش قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند. در بازرسی از خودروها نیز ۴۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با تاکید بر اینکه پلیس پایتخت رد بسیاری از سوداگران مرگ را از مبدا پیگیری کرده و با آ نها برخورد می‌کند، گفت: برای متهمان دستگیر شده در هر دو عملیات، پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه