English

از ۱۹ اردیبهشت ماه؛

ویژه‌ برنامه بر آستان جانان در فرهنگ‌ سرای اشراق برگزار می‌ شود

ویژه‌ برنامه بر آستان جانان از روز پنج‌شنبه 19 اردیبهشت تا 2 خرداد 98 با اجرای برنامه‌ها و خدمات فرهنگی هنری در فرهنگ‌ سرای اشراق برگزار می‌شود.

ویژه‌ برنامه بر آستان جانان در فرهنگ‌ سرای اشراق برگزار می‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج، ویژه‌ برنامه بر آستان جانان با هدف ارتقای سبک زندگی اسلامی- ایرانی و توجه به معنویت و اخلاق از روز پنج‌شنبه 19 اردیبهشت تا 2 خرداد 98 با اجرای برنامه‌ها و خدمات فرهنگی هنری در فرهنگ‌ سرای اشراق برگزار می‌شود.

رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهار و رییس فرهنگ‌ سرای اشراق با اعلام این خبر، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است برای ارتباط با خدا و انس با قرآن و خودسازی و این برنامه‌ها نیز همه ساله به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌گردد، به منظور توجه به صبر و مهربانی و گذشت، رزق حلال، انفاق و احسان، خودسازی و انس با قرآن کریم اجرا خواهد شد.

رییس فرهنگ‌سرای اشراق ضمن اشاره به ضرورت ایجاد فرصت و فضایی معنوی، آرام  و سالم برای خانواده‌ها، اضافه کرد: برنامه‌های امسال را در سه بخش برنامه‌های صحنه‌ای، نمایشگاهی و جنبی اجرا می‌کنیم و شهروندان محترم می‌توانند از ساعت 21 تا 24 روزهای یاد شده از برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه چهار در ادامه افزود: قرآئت قرآن، مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی، شعر، نقالی، نمایش، خیمه‌شب‌بازی، سخنرانی، موسیقی اقوام و پاپ، ورزش باستانی و رزمی، مسابقه حضوری، تجلیل از شهروندان موفق، اجرای گروه کر، حنانه و نمار از جمله برنامه‌های متنوعی است که هر شب خواهیم داشت.

همچنین به منظور توجه به سال رونق تولید در بخشی دیگر از برنامه نمایشگاه عرضه صنایع دستی و تولیدات هنری و نیز نمایشگاه فرش و گلابگیری را در این برنامه برپا خواهیم کرد.

رییس فرهنگ‌سرای اشراق، برپایی غرفه‌های ارایه خدمات فرهنگی هنری شامل ایستگاه مشاوره مذهبی، کتابخوانی و مبادله کتاب و برنامه‌های ویژه کودکان و کانون‌ها و معرفی فعالیت‌های فرهنگی هنری را از جمله برنامه‌های جنبی این برنامه عنوان کرد. 

دوستعلی برگزاری برنامه‌های با «رهروان سحر»، «دومین جشنواره فامیل، چتری برای خانواده»، «محفل انس با قرآن» و «جشنواره بچه‌های محراب» را از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه اعلام کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه