English

تلاش برای شناسایی عوامل ساخت بازی هنجارشکن

دادستان زاهدان گفت: دستور تعقیب سازندگان این بازی به پلیس فتا و نیروی انتظامی ابلاغ شده است و کسانی که در امر توزیع و باز نشرآن نیز فعالیت داشته باشند، شریک جرم محسوب شده و تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

تلاش برای شناسایی عوامل ساخت بازی هنجارشکن

به گزارش خبرگزاری موج، در چند روز گذشته یک بازی رایانه‌ای در فضای مجازی در حال گسترش است که در آن، افرادی با لباس سنتی بلوچی در حال حمل و توزیع سوخت قاچاق بوده که با شلیک مأموران انتظامی به این افراد، بازیکن امتیاز کسب می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با محکوم کردن ساخت این بازی، هدف از ساخت آن را خدشه وارد کردن به وحدت و امنیت موجود در استان بیان کرد.

حجت الاسلام علی موحدی راد تصریح کرد: قوم بلوچ یکی از اقوام با اصالت ایران اسلامی محسوب می‌شود و هرگز اجازه نمی‌دهیم برخی افراد مغرض با چنین اقداماتی، به اقوام ما اهانت کنند.

وی افزود: دستور تعقیب سازندگان این بازی به پلیس فتا و نیروی انتظامی ابلاغ شده است و کسانی که در امر توزیع و باز نشرآن نیز فعالیت داشته باشند، شریک جرم محسوب شده و تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان این که به جد پیگیر جلوگیری از بازنشر این بازی یارانه‌ای هستیم، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که خواسته یا ناخواسته در دام این افراد قرار نگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه