English

رییس دانشگاه علوم انتظامی امین:

امسال ۵ رشته جدید به رشته های دانشگاه اضافه شد

گردهمایی تجلیل از مقام معلم صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

امسال ۵ رشته جدید به رشته های دانشگاه اضافه شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار لطفعلی بختیاری فرمانده علوم انتظامی امین صبح امروز در همایش  تجلیل از مقام معلم  با حضور فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری برگزار شد  به تشریح دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه پرداخت.

 وی در خصوص یکی از برنامه های صورت گرفته در دانشگاه علوم انتظامی امین گفت:یکی از موضوعاتی که تلاش شد به صورت جدی طراحی تدوین و اجرا شود، برنامه های مهارتی بود  که در این رابطه تلاش کردیم که با تجدید نظر و اصلاح برنامه ها شیوه های اجرایی و تغییر کند ‌ و در این رابطه ۱۰۰ جلد کتاب در حال آماده‌سازی است که بسیاری از معلمان و مولفین در این رابطه فراخوان شده اند تا انشالله در دو سال آینده کتاب های یاد شده آماده و قابل استفاده خواهد بود.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین خاطر نشان کرد: طرح کارورزی دانشجویان یکی از برنامه های جدید  ماست. به این صورت که آنها دو سوم وقت خود را درپاسگاه ها و کلانترهای تهران و شهرهای اطراف میگذرانند و آموزش ها را بصورت علمی در صف اجرامیکنند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه تعالی هیئت علمی دانشگاه مورد دیگری است که در آموزش های بصیرتی ما محقق شده است.

سردار بختیاری در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما تا کنون در فراخوان های وزارت علوم شرکت نکرده ایم و تلاش کردیم که نیروها و اعضای هیئت علمی دانشگاه امین را از خود بدنه ناجا انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه تدریس ۵ رشته جدید را تصویب کرده ایم،اضافه کرد: در سال۹۷شاخص هایی مانند ولایت مداری و التزام به سخنان مقام معظم رهبری را در متون درسی انتخاب  کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه