English

سردار حسین رحیمی:

هیچکس نباید تظاهر به روزه خواری کند/ برخورد پلیس با مصادیق روزه خواری

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه حتی افرادی که دارای مشکل و عذر موجه برای روزه نگرفتن هستند باید یکسری موارد را رعایت کنند، گفت: هیچکس نباید تظاهر به روزه خواری کند و پلیس به عنوان مجری قانون با مصادیق روزه خواری برخورد خواهد کرد.

هیچکس نباید تظاهر به روزه خواری کند/ برخورد پلیس با مصادیق روزه خواری

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت در حاشیه بازدید از مرکز بازپروری و نگهداری از معتادان متجاهر سروش درباره تدابیر پلیس برای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی تمام افراد و اقشار جامعه واحب است و همه باید در این ماه یکسری موارد را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه حتی افرادی که دارای مشکل و عذر موجه برای روزه نگرفتن هستند باید یکسری موارد را رعایت کنند، گفت: هیچکس نباید تظاهر به روزه خواری کند و پلیس به عنوان مجری قانون با مصادیق روزه خواری برخورد خواهد کرد.

رحیمی در پاسخ به پرسشی درمورد ساعات فعالیت صنوف نیز گفت: واحدهای عرضه کننده غذا از بعد از سحر تا یک ساعت قبل از اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند. سینماها نیز تا سحر می‌توانند فعال باشند و دیگر واحدهای صنفی نیز اگر قصد فعالیت تا سحر را دارند باید مجوز لازم را از پلیس اماکن اخذ کنند.

رییس پلیس پایتخت درباره واحدهای فروش غذا نیز گفت: واحدهایی که قصد عرضه مواد غذایی در طول روز را دارند باید یکسری الزامات را رعایت کنند و از پلیس اماکن مجوز بگیرند.

سردار رحیمی درباره اینکه آیا ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ماه رمضان تغییر می‌کند یا خیر نیز گفت: تاکنون در این مورد تصمیمی اتخاذ نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه