English

حمله یک سگ به کودک ۵ ساله در بوئین‌ زهرا

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی از پذیرش یک کودک 5 ساله که توسط حمله سگ مصدوم شده بود خبر داد.

حمله یک سگ به کودک ۵ ساله در بوئین‌ زهرا

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی رسولی، مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی با اعلام این خبر گفت: دو روز گذشته یک کودک پنج‌ساله در روستای عشرت‌آباد شهرستان بوئین‌زهرا به دلیل حمله و گازگرفتگی سگ از ناحیه سر، گردن و قفسه سینه دچار آسیب شدید شد.

رسولی با اشاره به اینکه در همان ابتدای ورود بیمار به این مرکز واکسن‌های لازم زده شده و اقدامات درمانی صورت گرفت، افزود: اکنون بیمار بی‌هوش بوده و با توجه به‌شدت جراحات در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و اقدامات لازم در حال انجام است.

 محمد فرحی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین نیز اعلام کرد: آزمایش‌ هاری بر روی نمونه اخذ شده از سگی که به یک کودک در بوئین‌زهرا حمله کرده بود، در حال انجام است.

وی تشریح کرد: تشخیص قطعی بیماری هاری فقط پس از نمونه‌برداری از مخچه سگ مهاجم و انجام آزمایشات مربوطه بر روی آن امکان‌پذیر است؛ که در زمان وقوع این حادثه ناگوار، کارشناسان اداره دامپزشکی نمونه‌های مربوطه را از سگ مهاجم اخذ و برای آزمایشگاه مربوطه ارسال کرده‌اند و تا صبح امروز چهارشنبه مورخ 11 اردیبهشت‌ماه نتیجه آزمایش مبنی بر هار بودن سگ مشخص نشده است و در صورت تأیید و یا عدم‌تأیید بیماری هاری در سگ مهاجم مراتب در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه