English

ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر بدون دریافت شهریه

مدیرکل آموزش بنیاد در خصوص اجرای ماده ۶۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: طبق ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی ماده ۶۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی موظف هستند با رعایت مفاد این آئین‌نامه در هر نیم سال تحصیلی نسبت به ثبت‌نام و اخذ امتحانات مشمولین بدون دریافت وجه اقدام کنند.

ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر بدون دریافت شهریه

به گزارش خبرگزاری موج، نخستین گردهمایی دبیران مناطق شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۹۸ با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران ، فداحسین محمدی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم و دبیران مناطق ده‌گانه شاهد و ایثارگر در سالن جلسات سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار و مسائل مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد در این جلسه به سوالات دبیران محترم مناطق در خصوص مطالبات دانشگاه‌ها، فضای فرهنگی حاکم بر دانشگاه‌ها، طرح استاد مشاور و هدایت تحصیلی دانشجویان پاسخ داد.

وی در خصوص اجرای ماده ۶۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: طبق ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی ماده ۶۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی موظف هستند با رعایت مفاد این آئین‌نامه در هر نیم سال تحصیلی نسبت به ثبت‌نام و اخذ امتحانات مشمولین بدون دریافت وجه اقدام کنند.

مدیرکل آموزش بنیاد در پایان اظهار امیدواری کرد که دبیران مناطق در پایان این جلسه با همدلی و وحدت رویه در ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به دانشجویان شاهد و ایثارگر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه