English

ابلاغ ساختار جدید سازمان حفاظت محیط زیست

رییس مرکز برنامه، بودجه، ارزیابی عملکرد و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نمودار سازمان حفاظت محیط زیست به تایید جهانگیری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده و برای اجرا به این سازمان ابلاغ شده است.

ابلاغ ساختار جدید سازمان حفاظت محیط زیست

به گزارش خبرگزاری موج، امیر زند پازندی، رییس مرکز برنامه، بودجه، ارزیابی عملکرد و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در جهت اجرای ماده ۲۹ قانون خدمات کشوری و ضوابط تشکیلاتی، نمودار سازمان حفاظت محیط زیست به تایید جهانگیری ، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده و برای اجرا به این سازمان ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری مبنی بر لزوم کوچک‌سازی بدنه دولت همچنین به منظور کاستن از بار هزینه‌ها و چابک‌سازی سازمان با پرهیز از موازی کاری این اقدام صورت گرفت و انتظار می‌رود شاهد اثرات مثبت این تصمیم باشیم. 

رییس مرکز برنامه، بودجه، ارزیابی عملکرد و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ماموریت‌ها و وظایف پیچیده و حساس این سازمان بر اساس اسناد بالادستی همچون سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 ، سیاستهای کلی محیط زیست ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب   و تصویب قوانین جدید در حوزه حفاظت از محیط زیست کشورهمانند قانون هوای پاک، مدیریت پسماند، احیای تالابها، آب و خاک است، اظهارکرد: ایجاد تشکیلاتی کارآمد و متناسب برای پاسخگویی به نیازهای گسترده محیط زیستی کشور، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

پازندی افزود: با آنکه بیشتر تغییرات ساختار سازمان حفاظت محیط زیست برای ادغام دفاتر صورت گرفت اما به دلیل اهمیت، حساسیت و ضرورت مقوله مدیریت پسماند در کشور، دفتر «مدیریت پسماند» به‌صورت مستقل در معاونت محیط زیست انسانی تاسیس شد تا برای مقابله با این معضل ملی برخوردهای علمی، مستمر و هدفمندی صورت گیرد. 

 رییس مرکز برنامه، بودجه، ارزیابی عملکرد و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه اظهارکرد: یکی از دغدغه‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مسئله آموزش و توجه ویژه به محیط بانان و کارکنان سازمان است که در نمودار جدید به صورت ویژه‌ای در «مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان» مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

پازندی در پایان گفت: نمودار جدید سازمان حفاظت محیط زیست در پورتال سازمان محیط زیست قابل دسترسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه