English

سرهنگ محمد بخشنده مطرح کرد؛

بیش از ۹۰۰ نفر از خانم‌های معتاد در خیابان‌ها پراکنده هستند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ظرفیتی که برای نگهداری معتادان متجاهر زن تهیه کرده‌اند، ۱۰۰ نفر است و بیش از ۹۰۰ نفر از خانم‌های معتاد در خیابان‌ها و پارک‌های پایتخت پراکنده هستند.

بیش از ۹۰۰ نفر از خانم‌های معتاد در خیابان‌ها پراکنده هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به حضور ۱۵۰۰ زن معتاد متجاهر در تهران گفت: برآورد ما این است که ۱۰۰۰- ۱۵۰۰ نفر معتاد متجاهر زن و ۲۰ هزار نفر معتاد متجاهر مرد در پایتخت حضور دارند.

وی با اعلام اینکه بستر‌های بازپروری معتادان متجاهر زن تا کنون محیا نشده است و ظرفیت نگهداری این افراد مناسب نیست، افزود: ظرفیتی که برای نگهداری معتادان متجاهر زن تهیه کرده‌اند، ۱۰۰ نفر است و بیش از ۹۰۰ نفر از خانم‌های معتاد در خیابان‌ها و پارک‌های پایتخت پراکنده هستند.

سرهنگ بخشنده در پاسخ به اینکه بیشتر چه موادی مورد مصرف معتادان متجاهر زن است، خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر هر نوع ماده مخدری که در دسترس آن‌ها باشد را استعمال می‌کنند.

وی گفت: قبلا گفته می‌شد که معتادان متجاهر صرفا ماده مخدر هروئین را مورد مصرف خود قرار می‌دهند، اما امروزه این افراد هر نوع ماده مخدری را که در دسترسشان باشد استفاده می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه