English

کشف ۸۱ سکه نقره متعلق به دوران قاجاریه و صفویه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۸۱ عدد سکه نقره با ارزش تاریخی متعلق به دوران قاجاریه و صفویه در کرمانشاه خبر داد.

کشف ۸۱ سکه نقره متعلق به دوران قاجاریه و صفویه

به گزارش خبرگزاری موج، سردار منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره جزئیات این خبر گفت: پس از اطلاع پلیس شهرستان کرمانشاه مبنی بر اینکه دو نفر در محدوده بازار اسلامی مشغول خرید و فروش سکه‌های قدیمی و تاریخی هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی در محل حاضر و با استفاده از شگردهای پلیسی و بدون جلب توجه موفق به شناسایی افراد مذکور که در حال بررسی و ارزیابی سکه‌های قدیمی بودند شده و نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

امان اللهی ادامه داد: مأموران کلانتری پس از انتقال متهمان به کلانتری و بازرسی کیف دستی همراه آنها ۹۲ سکه و مقداری گلدان، قندان، استکان و سینی قدیمی که مشکوک به ارزش تاریخی بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با ارسال اموال کشف شده به اداره کل میراث فرهنگی، ارزش و قدمت تاریخی ۸۱ عدد از سکه‌ها تائید و عنوان شد که متعلق به دوره قاجاریه و صفویه هستند.

وی از معرفی هردو متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی