English

پیش بینی هواشناسی از آب و هوای ۳ روز آینده کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف در برخی از مناطق کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی خبر داد.

پیش بینی هواشناسی از آب و هوای 3 روز آینده کشور

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت) در شمال شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: فردا (پنجشنبه‌ پنجم اردیبهشت) در شمال شرق، ارتفاعات البرز شرقی و شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌ داد: پس فردا (جمعه‌ ششم اردیبهشت) در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که  طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه‌ خلیج فارس ، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است، گفت‌: از فردا به تدریج دمای هوا در شمال غرب بین دو تا چهار درجه افزایش می‌یابد اما در شمال شرق کشور بین چهار تا هشت درجه کاهش می‌یابد و هوای سرد تا روز جمعه‌ در این منطقه ماندگار خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: فردا آسمان تهران کمی ابری ، در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین حد دمای تهران فردا 14 و 3 درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (جمعه‌ ششم اردیبهشت) هوای تهران کمی ابری و در بعد از ظهر نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در جمعه‌ 16 و 4 درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه