English

موج بررسی کرد؛

آیا احتکار چادرهای اسکان سیل زدگان در خانه دهیار صحت دارد؟ / وظیفه هلال احمر برخورد با سودجویان نیست

مرتضوی مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد:برخورد با متخلفان و محتکران اقلام ضروری مردم وظیفه جمعیت هلال احمر نیست و این سازمان در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد .

آیا احتکار چادرهای اسکان سیل زدگان در خانه دهیار صحت دارد؟ / وظیفه هلال احمر برخورد با سودجویان نیست

سید مصطفی مرتضوی مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج پاسخ به این سوال که خبر منابع غیر رسمی درباره احتکار چادرهای اسکان سیل زدگان در خانه یک دهیار سوسنگردی صحت دارد یا خیر  گفت:من درباره صحت و سقم این خبر اطلاع ندارم اما توزیع اقلام ضروری سیل زدگان منطبق بر اطلاعات دفترچه های خانوار که در استان های سیل زده بین مردم توزیع شده است؛ صورت می گیرد.

وی افزود : در مناطق صعب العبور و یا در مکان هایی که دسترسی ها مقدور نیست اقلام مورد نیاز مردم توسط اطلاعاتی که دهیاری ها به ما می دهند صورت گرفته  و اقلام مورد نیاز تحویل دهیاری مربوطه می شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه وظیفه هلال احمر برخورد با متخلفان نیست و این دست موضوعات به مراجع قضایی و نظامی مرتبط است، گفت: سازمان امداد و نجات در زمان بحران دو وطیفه اسکان اضطراری و تغذیه اضطرای دارد و وظیفه ای در قبال برخورد با سود جویی احتمالی را نداشته و ندارد.

گفتنی است منابع غیر رسمی از کشف 200 بسته چادر ویژه اسکان سیل زدگان در خانه یک دهیار سوسنگردی خبر داده اند که این مطلب در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه