English

جزئیات انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان دانشگاه آزاد می‌توانند از روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

جزئیات انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته  می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد انتخاب کنند.

داوطلبان دانشگاه آزاد که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، می‌توانند از روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت دایر بودن رشته/ ‌ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین سامانه نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان به منظور ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را در اختیار داشته باشند.

زمان ثبت نام دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان ) متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه