English

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با فرهنگیان شهرستان پاسارگاد استان فارس؛

فشارهای اقتصادی، قدرت خرید معلمان را کاهش داده است / به دنبال رفع مشکلات معلمان بوده و هستیم

وزیر آموزش و پرورش گفت:با فشارهای اقتصادی به وجود آمده قدرت خرید معلمان کاهش پیدا کرده! لذا با آگاهی از این موضوع همیشه به دنبال رفع این مشکلات بوده و هستیم.

فشارهای اقتصادی، قدرت خرید معلمان را کاهش داده است / به دنبال رفع مشکلات معلمان بوده و هستیم
به گزارش خبرگزاری موج ، سید محمد بطحایی در دیدار با فرهنگیان شهرستان پاسارگاد ،گفت: من هم مثل شما مشکلات را تجربه کرده و به آن ها آگاه هستم اما باید بدانیم مسائل و مشکلات آموزش و پرورش با تصمیمات هیجانی حل نمی شود و نیازمند مسیرعاقلانه و کارشناسی شده است که به دنبال آن هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی طی چند سال اخیر که به دلیل دشمنی آمریکا به وجود آمده است، گفت: با فشارهای اقتصادی به وجود آمده  قدرت خرید معلمان  کاهش پیدا کرده و به طبع آن فشار بر معلمان به جهت حقوق ثابتی که دارند بیشتر شده لذا با آگاهی از این موضوع همیشه به دنبال رفع این مشکلات بوده و هستیم.

بطحایی افزود: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فرهنگیان میگویم که وظیفه شرعی، اداری و مسئولیت قانونی ام است که به فکر راه حل برای برون رفت از این مسائل برای همکارانم باشم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رسول

    شما فقط اگر میتوانیدو میخواهید کاری برای معلمان بکنید بحث تبعیض میان کارمندان را حلش کنید . هیچ انتظار دیگری از جنابعالی نیست . لطفازیاد هم وعده سرخرمن ندهید چرا که اکثر معلمان تاکتیک وقت گذرانی حضرتعالی را حفظند . نمونه بارز و در دسترسش همین رتبه بندی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه