English

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه:

کانکس خسارت دیدگان زلزله جمع‌آوری می‌شود

جلیل بالایی گفت: با همکاری مردم کانکس تمام خسارت دیدگان زلزله که واحد نوسازی شده آن‌ها به بهره‌برداری رسیده جمع‌آوری می‌شود.

کانکس خسارت دیدگان زلزله جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از استانداری کرمانشاه، جلیل بالایی، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اظهار کرد: با همکاری مردم کانکس تمام خسارت دیدگان زلزله که واحد نوسازی شده آن‌ها به بهره‌برداری رسیده جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: به منظور ساماندهی محیط، معبر و منظر شهری و فضای محیطی، به مرور و متناسب با تکمیل و آمده‌سازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده، کانکس‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای عادی سازی محیط شهری از آثار زلزله ابتدا برای تمام واحدهای تعمیری که تسهیلات خود را دریافت و حسب اعلام بنیاد مسکن استان واحد مسکونی آن‌ها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، اجرایی می‌شود.

بالایی ادامه داد: این روند متناسب با تکمیل و بهره‌برداری سایر واحدهای آسیب‌دیده تا زمان جمع‌آوری تمامی کانکس‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی مردم امکان بازسازی معابر عمومی فضای سبز و پارک‌های محلی پس از جمع‌آوری کانکس‌ها به سرعت فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه