English

مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران:

قطارهای ایرانی آماده تحویل به شبکه مترو تهران است

گلشنی گفت: با توجه به زمان‌بندی به‌عمل آمده، مراحل تایپ تست در اردیبهشت‌ به پایان رسیده و قطار آماده تحویل به شبکه مترو تهران می‌شود.

قطارهای ایرانی آماده تحویل به شبکه مترو تهران است

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی گلشنی، مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران درباره تحویل نخستین قطار پروژه هفتاد واگن آلومینیومی متروی تهران افزود: همانطور که در اواخر سال ۹۷ وعده دادیم، با همت مهندسین و تکنسین‌های شرکت واگن‌سازی تهران، تولید نخستین رام قطار (شامل ۷ واگن) از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار در حال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است و این موضوع در آینده نزدیک محقق می‌شود .

وی افزود: با توجه به زمان‌بندی به‌عمل آمده، مراحل تایپ تست در اردیبهشت‌ به پایان رسیده و قطار آماده تحویل به شبکه متروی تهران می‌شود. 

مدیر عامل شرکت واگن‌سازی تهران ادامه داد: بخشی از عملیات تولید قطار دوم نیز انجام شده و امید است بتوانیم آن را نیز به همراه قطار یکم تحویل دهیم و پس از آن نیز با توجه به زمانبر بودن تولید بدنه‌های آلومینیومی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر ۲۰ روز  یک رام قطار تحویل خواهد شد.

گلشنی خاطرنشان کرد: چنانچه باقیمانده قطعات خارجی واگن‌ها که هم اکنون در گمرک است به موقع ترخیص و به خط تولید تحویل شود، تمامی واگن‌های این پروژه تا پیش از پایان مهر سال جاری تولید و تحویل می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه