English

تکذیب دستگیری زن داعشی در مرز بازرگان

فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان ماکو گفت: خبر دستگیری یک زن داعشی در مرز بازرگان که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، صحت ندارد.

تکذیب دستگیری زن داعشی در مرز بازرگان

به گزارش خبرگزاری موج، حسین عباسی ، فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان ماکو خاطرنشان کرد: یک زن در بدو ورود قانونی به کشور توسط پلیس گذرنامه به عنوان مظنون دستگیر و در اختیار دستگاه امنیتی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع توسط دستگاه‌های امنیتی در دست بررسی است، ادامه داد: مرزهای ایران در این منطقه با تلاش مرزبانان و مرزداران غیور در امنیت کامل است و هیچ فرد معاندی توان ورود به کشور از طریق مرز را ندارد.

فرماندار ماکو خاطر نشان کرد: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی امنیت کامل و پایدار در مرزهای ماکو و بازرگان برقرار است و نیروی انتظامی با قاچاقچیان و تردد غیر قانونی در مرز‌ها به‌شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به گمرک بازرگان تصریح کرد: گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین گمرک زمینی کشور، نقش اساسی در رشد و توسعه این منطقه دارد و واحدهای نظارتی به جد ورود و خروج ترانزیت کالا و تردد مسافران را کنترل و رصد می‌کنند.

شهرستان ماکو دارای 140 کیلومتر مرز مشترک با نخجوان و 130 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است و در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات دستگیری زن داعشی در مرز بازرگان          

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه