English

در صورت مشاهده نکردن خودروی خود در محل پارک شده چه کنیم؟

سرهنگ دوم محمد رازقی گفت: رانندگان بعد از متوجه شدن از نبودن خودرو در محل پارک شده در صورتیکه پیامک حمل خودرو به پارکینگ را دریافت نکرده باشند، با سامانه ۱۱۰پلیس تماس بگیرند.

در صورت مشاهده نکردن خودروی خود در محل پارک شده چه کنیم؟

به گزارش خبرگزاری موج،  سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب درباره سوال برخی از مردم در تماس با راهور تهران مبنی بر اینکه در صورت نبودن خودرو در محل پارک شده چه اقدامی باید انجام دهند، اظهار کرد: راننده خودرو بعد ار متوجه شدن از عدم وجود خودرو در محل پارک شده در صورتیکه پیامک حمل خودرو به پارکینگ برای راننده ارسال نشده باشد، در اولین اقدام می‌بایست با سامانه 110 پلیس تماس حاصل کرده و اتفاق را گزارش دهد. در این صورت اگر خودرو به دلیل تخلف در محل توقف توسط جرثقیل پلیس راهور به پارکینگ منتقل شده باشد، پاسخگوی سامانه ۱۱۰، راننده را از محل پارکینگ مطلع می‌کند و در غیر این صورت راننده را راهنمایی کرده تا موضوع را از کلانتری مرتبط پیگیری کند.

وی در پایان گفت: با توجه به تکرار مواردی از این دست به تمامی شهروندان توصیه می‌شود در صورت تغییر آدرس و یا شماره تلفن همراهشان، این مسئله را در اسرع وقت به دفاتر پلیس +10 اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه