English

زهرا صدر اعظم نوری:

آبگرفتگی در سطح شهر تهران نداشتیم

صدر اعظم نوری گفت: خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفت ما نه در ایام نوروز و نه در فصل زمستان که بارش‌های فصلی را شاهد بودیم آبگرفتگی در سطح شهر تهران نداشتیم.

 آبگرفتگی در سطح شهر تهران نداشتیم

 به گزارش خبرگزاری موج، زهرا صدر اعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بارش های نوروزی در شهر تهران اظهار کرد: با پیگیری های کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و اقداماتی که از   زمستان سال  ۹۷ از سوی شهرداری تهران آغاز شد معاونت خدمات شهری مبادرت به لایروبی انهار کرد و طی برنامه زمان بندی دقیق، مناطق شهرداری، نواحی و واحدهای مختلف به رفت و روب و پاکسازی و لایروبی انهار اقدام کردند.

وی ادامه داد:  خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفت ما نه در ایام نوروز و نه در فصل زمستان که بارش‌های فصلی را شاهد بودیم آبگرفتگی در سطح شهر تهران نداشتیم.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری سپس گفت: یکی از اقدامات خوب شهرداری تهران در این جهت روبسته نمودن انهار بوده که مدت زمانی می شود نسبت به این امر اقدام نموده اند. روبسته نمودن انهار علاوه بر آنکه از آبگرفتگی جلوگیری می کند در بهبود فضای بهداشتی و محیط زیستی شهر نیز بسیار مفید به فایده است و دیگر  عاملی برای تخلیه زباله نخواهد بود.

نوری افزود: خوشبختانه امسال با بارندگی خیلی خوبی که  اتفاق افتاد گرفتگی آب که خسارتی به بار آورد و معضل ایجاد کند به وجود نیامد و فقط  در مسیر هایی که شیب زیاد بود نظیر بزررگراه‌های شهید  ستاری و باکری شاهد شدت جریان آب بودیم.

این عضو شورا در ادامه افزود:خوشبختانه با تمهیداتی که از سوی معاونت فنی و عمران و نیز معاونت خدمات شهری شهرداری تهران صورت گرفته نقاط آبگیر و مسئله ساز شناسایی شد و در بودجه سنواتی نیز برای رفع این موانع ردیف‌های بودجه‌ای پیش بینی شد و در سطح محله‌ای، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای نسبت به رفع این نقاط اقدام شد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در ادامه با اشاره به امداد رسانی به موقع شهرداری تهران به سیل زدگان استان‌های کشور گفت: شهرداری تهران همواره  در انجام کار خیر پیش قدم است و هر جا شهروند و هموطنی  دچار مشکل یا  آسیب شود به خصوص در سطح کلان و ملی وظیفه خود می داند که به کمک بشتابد و از تجهیزات و امکانت خوبی که دارد در جهت امداد رسانی به هموطنانمان استفاده کند.

نوری تصریح کرد: خوشبختانه ما شاهد بودیم شهرداری تهران جز اولین دستگاه‌هایی بود که در حادثه سیل استان گلستان به کمک سیل زدگان شتافت که حتی وزیر کشور نیز  خرسندی خود را نسبت به این اقدام ابراز کردند، همینطور در حادثه سیل استان لرستان نیز شهرداری تهران از دستگاه‌های امداد رسان بود. لذا جا دارد از زحمات پرسنل خدوم شهرداری تهران که در ایام نوروز روزهای پر کاری را داشتند و در حال امداد رسانی به هموطنان عزیز بودند تقدیر و تشکر کنیم.

بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدر اعظم نوری همچنین افزود: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مسائل و موضوعات مختلف در حیطه وظایف خود را کاملا رصد می کند و از طرفی هم با  مدیریت شهری در مناطق و سازمان ها و  شرکت های ذیربط  تعامل خوبی دارد و این تعامل سبب شده تا کمبودها و نواقص شناسایی شوند و به موقع نسبت به رفع این موارد اقدام شود تا در نهایت به رضایت و مشارکت بیشتر شهروندان بیانجامد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی