English

کشف یک تن و ۹۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در خاش

سردار قنبری از انهدام باند مسلحانه قاچاق، هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۹۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

کشف یک تن و ۹۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در خاش

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، ساعات پایانی شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور سراوان –خاش در تردد بودند، شناسایی و ‌تحت نظر گرفتند.

وی افزود: روز گذشته افسران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند مسلحانه قاچاق از مناطق مرزی به عمق کشور دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آنها درگیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات  نفس گیر که چند تیم از ماموران انتظامی شهرستان خاش، تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر را پشتیبانی می کردند با آتش پر حجم تکاوران پلیس، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و ۳ نفر از آنان دستگیر شد.

سردار قنبری عنوان کرد: ماموران پلیس در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از ۲ خودروی متعلق به اعضاء این باند، یک تن و ۶۴۰ کیلوگرم تریاک ،۲۵۶ کیلو و ۶۳۰ گرم  حشیش، ۲۳ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر، ۲ قبضه اسحله کلاش،‌۷ تیغه خشاب به همراه ۷۵ فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندهای قاچاق و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه