English

رئیس اورژانس کشور:

مشکلی در خصوص ارائه‌ خدمات درمانی در پلدختر وجود ندارد

رئیس اورژانس کشور با تاکید بر اینکه در خصوص ارائه‌ خدمات درمانی در پلدختر مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: آمادگی در خصوص ارائه کمک‌های تکمیلی از سوی وزارت بهداشت وجود دارد.

مشکلی در خصوص ارائه‌ خدمات درمانی در پلدختر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در جلسه هماهنگی امداد و کمک‌ رسانی به پل‌دختر و معمولان گفت: در کشور حوادث زیادی را تجربه کردیم که از جمله می‌توان به زلزله کرمانشاه اشاره کرد. در این حادثه نیز هر پنج دقیقه یک مصدوم هلی‌برد می‌شد و در هیچ جای دنیا مانند ایران ژنرال‌ها و مسئولین پای کار نیستند.

کولیوند با اشاره به اینکه در این حادثه پیشگیری خوبی به عمل آمد، افزود: این وسعت سیل و خسارت در هر جای دیگری از دنیا بود طبیعتاً تلفات بیشتری داشت. مسئولان با هوشیاری، همکاری و پیگیری مطلوب باعث شدند تا تلفات آن‌چنانی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند که ۱۵ تا ۱۶ نفر از آنان نیاز به بستری داشتند، افزود: بیمارستان‌ها در آمادگی هستند. به لحاظ دارویی و تجهیزات مشکلی نداریم.

رئیس اورژانس کشور از اعزام ۱۶۶ مصدوم به بیمارستان امام (ره) پلدختر خبر داد و گفت: سه بالگرد از اورژانس کشور و یک بالگرد از اورژانس ایلام به پلدختر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات اورژانس لرستان مشغول خدمت رسانی و ارسال کمک به مناطق سیل زده هستند، افزود: تاکنون ۱۲ مصدوم از روستای چم مهر، ۴ نفر از بابازید و ۱۵۰ نفر از سایر نقاط شهرستان به بیمارستان امام (ره) پلدختر اعزام و مورد درمان قرار گرفته‌اند.

رئیس اورژانس کشور با تاکید بر اینکه در خصوص ارائه‌ خدمات درمانی در پلدختر مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: آمادگی در خصوص ارائه کمک‌های تکمیلی از سوی وزارت بهداشت وجود دارد. مدیریت وضعیت بهداشت و تأمین غذا و دارو مهم‌ترین نیازها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه