English

مرگ مشکوک یک زن پس از سقوط از نردبام

مردی با استناد به دعواها و اختلافات پیشین دختر و همسرش و نیز ادعای همسایه‌ها در مورد سقوط از روی نردبام از ماموران خواست که برای بررسی این موضوع پرونده ای تشکیل داده و از دخترش نیز پرس‌وجو کنند.

مرگ مشکوک یک زن پس از سقوط از نردبام

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو گفت: ساعت ۱:۴۰ بامداد امروز مردی به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو مراجعه و اعلام کرد که همسرش پس از سقوط از نردبام و انتقال به بیمارستان دقایقی پیش جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه هنگام وقوع حادثه همسرش در خانه حضور نداشت گفت: این مرد با استناد به دعواها و اختلافات پیشین دختر و همسرش و نیز ادعای همسایه‌ها در مورد سقوط از روی نردبام  از ماموران خواست که برای بررسی این موضوع پرونده ای تشکیل داده و از دخترش نیز پرس‌وجو کنند.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو با بیان اینکه جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: مأموران کلانتری نیز در تحقیقات اولیه اقدام به بازجویی از همسایگان و نیز دختر این مرد کردند اما این دختر گفت که در مرگ مادرش نقشی نداشته و از آن بی‌اطلاع است.

 وی با بیان اینکه پرونده برای بررسی بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد گفت: مأموران کلانتری پس از تشکیل پرونده و جمع آوری مستندات آن را به ماموران پلیس آگاهی تحویل دادند تا درباره علت وقوع این مرگ تحقیقات تکمیلی انجام شود.

به گفته وی تا زمان تکمیل تحقیقات و جمع‌بندی نهایی نمی‌توان به طور قطع اعلام کرد حادثه عمدی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی