English

کدام استان‌ها در معرض سیلاب هستند؟

احمدی افزود: اما در مناطق شرقی کشور همچون استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بخش‌هایی از خراسان رضوی، بخش‌هایی از سمنان، همچنین جنوب کرمان و گلستان شاهد سیلاب و آبگرفتگی معابر خواهیم بود.

کدام استان‌ها در معرض سیلاب هستند؟

به گزارش خبرگزاری موج، کارشناس سازمان هواشناسی  افزود: در مناطق شرقی کشور همچون استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بخش‌هایی از خراسان رضوی، بخش‌هایی از سمنان، همچنین جنوب کرمان و گلستان شاهد سیلاب و آبگرفتگی معابر خواهیم بود.

 احمدی گفت: روز چهارشنبه هفتم فروردین از گستردگی و شدت بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور کاسته می‌شود وی همچنین خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان و جزایر خلیج فارس نیز بارندگی‌های شدید، رعد و برق همراه با وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود؛ معصومه احمدی از وزش باد شدید در بخش‌های شرقی و جنوبی کشور خبر داد و افزود: آب‌های جنوبی کشور مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش بینی ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب کشور گفت: از فردا این سامانه وارد کشور می‌شود و در اوایل هفته آینده تقویت خواهد شد که باید درباره این بارش‌ها به اخطارهای سازمان هواشناسی توجه شود.

احمدی درباره نوسانات دما در کشور نیز افزود: از فردا روند نسبی افزایش دما در کشور را شاهد خواهیم بود، اما امروز نوسانات دما چندان زیاد نیست، وی همچنین اضافه کرد: هوا در تهران نیمه ابری و در جاده‌های اطراف آن مه آلود است.

احمدی گفت: بارش‌ها در تهران خفیف خواهد بود و به تدریج قطع خواهد شد، اما با ورود سامانه جدید از فردا منتظر بارش در پایتخت خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه