English

جزئیات وضعیت ترافیکی جاده کرج - چالوس

گودرزی بیان احتمال ریزش سنگ و بهمن در جاده کرج به چالوس گفت: این بارش ها سبب لغزندگی سطح معابر برون شهری شده که می طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

جزئیات وضعیت ترافیکی جاده کرج - چالوس

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس‌ راه استان البرز گفت: به دلیل پیشگیری از حوادث احتمالی ریزش سنگ و بهمن جاده کرج -چالوس از شب گذشته مسدود شده و این وضعیت تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

رضا گودرزی در خصوص وضعیت راه ها به خصوص در شرایط بارندگی های اخیر با بیان احتمال ریزش سنگ و بهمن در جاده کرج به چالوس گفت: این بارش ها سبب لغزندگی سطح معابر برون شهری شده که می طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی توضیح داد: اکنون بار ترافیکی در خط شمالی آزادراه کرج -قزوین از محدوده پل فردیس تا مهرویلای کرج سنگین است، همچنین در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین ازمحدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین و در ادامه در آزادراه تهران - کرج از محدوده پل فردیس تا کلاک نیمه سنگین گزارش شده است .

رئیس پلیس راه البرز گفت: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در محورهای ارتباطی استان مستقر شده اند.

گفتنی است، استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه