English

محمدمهدی سلمان‌زاده؛

همه ظرفیت شبکه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اختیار سیل‌زدگان استان گلستان قرار گرفت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: با اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جزو دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم در بحران‌ها ماموریت داشته باشد نیست، اما با مطلع شدن از سیل در استان‌های مازندران و گلستان با همه ظرفیت شبکه‌های جهادی وارد کار شدیم.

همه ظرفیت شبکه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  در اختیار سیل‌زدگان استان گلستان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمدمهدی سلمان‌زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گمیشان اظهارداشت: با اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جزو دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم در بحران‌ها ماموریت داشته باشد نیست، اما با مطلع شدن از سیل در استان‌های مازندران و گلستان با همه ظرفیت شبکه‌های جهادی وارد کار شدیم.

وی افزود: با منابعی که از تهران برای این موضوع اختصاص یافت از عصر دیروز توزیع غذای گرم در بین سیل زدگان در گنبدکاووس آغاز شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: همه ظرفیت شبکه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای کمک به سیل‌‌زدگان استان به‌کار گرفته شده و توزیع کمک‌ها بین مردم نیز از دیروز آغاز شده است. از امروز نیز ارزیابی‌ها از مناطق سیل‌زده در گنبدکاووس، آق‌قلا، گمیشان  و بندرترکمن آغاز شده تا بتوانیم در مناطقی که بیشترین نیاز را دارند کمک‌رسانی کنیم.

سلمان‌زاده افزود: دیگر کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز از تهران ارسال شده و به زودی در بین سیل زدگان توزیع خواهد شد. عمق بحران سیل زیاد است و با توجه به دغدغه مسئولان وارد عمل شدیم تا کمک کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه