English

رئیس دیوان عدالت اداری خبر داد؛

آمادگی دیوان عدالت اداری برای اعمال تحول مورد تایید رهبری

رئیس دیوان عدالت اداری از آمادگی دیوان عدالت اداری برای اعمال تحول مورد تایید رهبری معظم انقلاب و اجرای برنامه تحولی مورد نظر ریاست جدید قوه قضائیه خبر داد.

آمادگی دیوان عدالت اداری برای اعمال تحول مورد تایید رهبری

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور نشست هیات عمومی، از خدمات و زحمات آیت الله آملی لاریجانی در دوره تصدی ۱۰ ساله خود بر منصب ریاست دستگاه قضا تشکر کرد و انتصاب آیت الله رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

وی افزود: آیت الله رئیسی به دلیل سابقه طولانی که در دستگاه قضائی دارند، با مسائل مختلف قوه آشنا هستند و همان طور که در حکم رهبری معظم انقلاب هم آمده بود، موافقت معظم له با برنامه تحولی ارائه شده از سوی ایشان، از نکات بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دیوان عدالت اداری در ادامه از آمادگی دیوان عدالت اداری برای تحقق این برنامه تحولی در این مجموعه خبر داد و با اشاره به اینکه مشکل اطاله دادرسی‌ها در دیوان تا حدود زیادی با همراهی و تلاش قضات بر طرف شده است، بر ضرورت پرداختن به کیفیت آراء تصریح کرد و گفت: ما در دیوان عدالت اداری باید همه تلاش خود را در بهبود کیفیت آراء به خرج دهیم و از جمله رویکرد تازه ای درباره اتقان آراء و ایجاد وحدت رویه داشته باشیم.

بهرامی در پایان از تلاش‌های قضات برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و رفع مشکل اطاله دادرسی قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی