English

نماینده ارامنه جنوب کشور و عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با موج:

رئیسی، می تواند کشتی جامعه را به ساحل امن و امنیت راهبری کند / "هیچ کس حق دور زدن قانون را ندارد" هشدار به کجروان بود

نماینده ارامنه جنوب کشور و عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: خصایص آقای رئیسی، این باور را در جامعه به وجود آورده که ایشان می تواند کشتی جامعه ما، در این بازه زمانی مهم را به ساحل امن و امنیت راهبری کند.

رئیسی، می تواند کشتی جامعه را به ساحل امن و امنیت راهبری کند / "هیچ کس حق دور زدن قانون را ندارد" هشدار به کجروان بود

ژرژیک آبرامیان در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری موج، در بیان نقطه نظراتش در خصوص انتصاب حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای امر از این فرصت استفاده می کنم و انتصاب جناب آقای دکتر رئیسی را به عنوان ریاست محترم قوه قضاییه از طرف خودم و هموطنان ارمنی به ویژه ارامنه جنوب کشور تبریک عرض می کنم.

آبرامیان

وی در ادامه افزود: این انتصابی است  که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و از طرف شخص اول مملکت ما صورت پذیرفته است. لذا از آنجایی که حضرت آقا،  برای ما و سایر ادیان مرجعی سیاسی هستند، بر این باوریم که انتخاب و انتصاب آقای رئیسی با توجه به برهه زمانی کشور و لحاظ کردن فاکتورهای بسیار مهم و مصالح عمومی کشور انجام شده و به هیچ عنوان قابل بحث نیست. چرا که حضرت آقا با توجه به جمیع جهات و مقولاتی که تنها خاص هوشیاری و توانمندی ایشان است، انتصابات مسئولان مملکتی را انجام می دهند و به قول معروف همگان مو می بینند و حضرت آقا پیچش مو و هزار نکته باریک تر از مو...

وی ادامه داد:با این اوصاف ایشان با توجه به دیدگاه هایی که نسبت به آینده دارند و اصولی که در گام دوم انقلاب مد نظر ایشان است، جناب آقای رئیسی را به سمت ریاست قوه قضاییه منصوب کرده اند.

 عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: ضمن آنکه آقای رئیسی نیز گذشته ای پر بار و درخشان در قوه قضاییه دارند و زندگی و کارنامه کاری ایشان، نشاندهنده این است که در رشته حقوق و در تخصص قضا، فردی است که کارایی بالایی دارند و در واقع امر مدیر و مدبر هستند.

آبرامیان با تصریح بر این نکته که مناصب مهم، کلیدی و حساسی که آقای رئیسی در آن مسئولیت ها  خدمت کرده اند، نشان از توانایی خاص ایشان دارد، اظهار داشت: با این فاکتورها فردی چون ایشان منطبق با  محورهایی که مدنظر است و در گام دوم انقلاب هم وجود دارد و اشاره به این موارد در فرمایشات رهبر معظم انقلاب هم بارها تکرار شده، میتواند مبحث عدالت محوری و خدمت به مردم را به بهترین نحو ممکن عملی کند.چرا که مبحث عدالت محوری، بارها به عنوان یکی از مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در در طول سال های گذشته مدام تکرار، یاد آوری و روی آنها تاکید شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکی از خصیصه های آقای رئیسی مبارزه با فساد است، متذکر شد : همچنان که امروز هم ایشان در سخنان خود تاکید کردند که: «هیچ کس حق دور زدن قانون را ندارد» این جمله هشداری به تمام کسانی است که در این مدت کجروی کرده اند.

آبرامیان اضافه کرد: از سوی دیگر مبارزه با فساد و عوامل فساد آفرین یکی از مطالبات اصلی مردم و جامعه حال حاضر کشور است. چرا که در صد بسیار بالایی از معضلات اقتصادی جامعه ما در اثر نفوذ فساد در سطوح بالای حاکمیتی به وجود آمده است. بنابراین امید مردم به این است که قوه قضاییه ای کارا، عدالت محور و مبارز داشته باشند که با مظاهر فساد و ظلم مقابله کند و بتواند حقوق محرومان را استیفا کند.  

این نماینده مجلس در خاتمه سخنانش تصریح کرد: با اینهمه خصایص جناب آقای دکتر رئیسی، قبل از هر چیز این باور را در جامعه به وجود آورده که ایشان می توانند کشتی جامعه ما، در این بازه زمانی مهم که کشور درگیر جنگ اقتصادی و جنگ نرم است، را به ساحل امن و امنیت راهبری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه