English

طی ماه های آینده صورت می گیرد؛

تسهیل همکاری های آموزشی و عملیاتی فیمابین پلیس ایران و استرالیا

رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: موافقت شد همکاری های آموزشی و عملیاتی فیمابین پلیس ایران و استرالیا طی ماه های آینده تسهیل و تسریع شود.

تسهیل همکاری های آموزشی و عملیاتی فیمابین پلیس ایران و استرالیا

به گزارش خبرگزاری موج، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا در حاشیه دیدار با هیئت اعزامی کشور فدرال استرالیا به سرپرستی "جفری شا"؛ مسئول کنترل قاچاق انسان و مهاجرت های غیرقانونی وزارت امور خارجه استرالیا و تنی چند از اعضای دستگاه دیپلماسی آن کشور، گفت: این جلسه به منظور افزایش تعاملات پلیس بین دوکشور و همچنین برای تعمیق بخشیدن به روابط صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد:  در این جلسه چارچوب  تفاهم نامه اولیه بین پلیس ایران و استرالیا مورد بحث  و بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای امضا در سیر مراحل قانونی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین موافقت شد همکاری های آموزشی  و عملیاتی فیمابین پلیس ایران و استرالیا طی ماه های آینده تسهیل و تسریع شود.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس بین الملل ناجا خاطر نشان کرد: این هیئت به منظور تبادل اطلاعات، تجربیات متقابل و بررسی نحوه همکاری در زمینه پیشگیری و مبارزه با قاچاق انسان و مهاجرت های غیرقانونی به ایران سفر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه