English

سردار اسماعیل کوثری در گفت وگو با موج:

ناکامی دشمن در اغتشاش ۲۲بهمن، انفجار اتوبوس سپاه را رقم زد/بلایی صد پله بدتر به سر آنان خواهیم آورد

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: دشمنانی که اتوبوس سپاه در زاهدان را منفجر کردند، قصد بمب گذاری در روز 22 بهمن را داشتند. اما وقتی مایوس شدند در زمان فرار از کشور اقدام به شهادت پاسداران بی سلاح کردند.اما ما ضربه ای به مراتب مهلک تر به آنان وارد می کنیم.

ناکامی دشمن در اغتشاش 22بهمن، انفجار اتوبوس سپاه را رقم زد/بلایی صد پله بدتر به سر آنان خواهیم آورد

سردار اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: دشمنانی که اقدام به انفجار اتوبوس سپاه در محور زاهدان-خاش کردند، قصد اختشاش و بمب گذاری در روز 22 بهمن در شهر های مختلف کشور به ویژه تهران را داشتند. اما با هوشیاری ماموران امنیتی، وقتی از هدف شیطانی و غیر انسانی خود مایوس و ناامید شدند، در زمان فرار از کشور اقدام به شهادت پاسداران بی سلاح کردند.

وی با یاد آوری این نکته که خصلت دشمن، خباثت و دشمنی است، خاطر نشان کرد: این خیلی طبیعی است که دشمن در هر زمان اقدام به کارهایی کند که بغض و خباثت خود را در این کارها نشان دهد و اثبات کند. اما زمانی که دشمن نتواند در میدان نبرد کاری کارستان انجام دهد، آنوقت می آید و به شکل های شیطانی دست به جنایات بچه گانه می زند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در ادامه افزود: نمونه های عینی این ادعا را می توان در شهادت شهدای امنیت خیابان پاسداران تهران در سال گذشته و یا انفجار اتوبوس حامل برادران پاسدار جستجو کرد که این اقدامات کور منجر به شهادت مظلومانه برادرانمان در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و بسیج شد که در واقع قربانی این بغض و خباثت بچه گانه و شرورانه شدند.

نماینده مردم تهران در دوره های هشتم و نهم مجلس اظهار داشت: این دردناک است که برادران پاسداری که در حال برگشت به شهر خود یعنی اصفهان بودند و هیچ سلاحی با خود نداشتند اینگونه به شهادت برسند! در حالی که خانواده های آنان انتظار می کشیدند که عزیزانشان را به زودی ببینند. اما با این اقدام غیرانسانی این دیدارها محقق نشد و 28 برادر پاسدارشهید در زاهدان به دیدار حق شتافتند. همین طور شهدای فاطمیه به گونه ای دیگر قربانی کینه و شرارت دشمن شدند.

سردار کوثری در تشریح دو حادثه یاد شده گفت: در هر دو مورد دشمن با خباثت خود زمانی اقدام به ضربه زدن ناجوانمردانه کرده که بچه های ما بدون سلاح بوده اند و آنان این مسئله را می دانستند. چرا که اگر تنها چند سلاح در اختیاز بچه های ما بود، مطمئن باشید که یک نفر از آنان زنده باقی نمی ماند.

رییس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: با این وجود نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که دشمنانی که اقدام به انفجار اتوبوس سپاه در محور زاهدان خاش کردند، قصد اختشاش و بمب گذاری در روز 22 بهمن تهران را داشتند و می خواستند جنایاتی را در بین مردم انجام دهند که با هوشمندی کلیه بچه های امنیتی راز آنان برملا و از قصد خبیث شان جلوگیری شد و دشمنان نتوانستند به هدف مطلوب خود که اغتشاش در ایام دهه فجر بود، برسند و در نهایت دو روز بعد از این هدف ناکام، در زمانی که به بیرون از مرزهای کشور فرار می کردند، اقدام به انفجار اتوبوس برادران پاسدار اصفهانی کردند.

وی در ادامه اظهاراتش متذکر شد: تروریست هایی که در زاهدان خون بچه های ما را ریختند، بدانند که بلایی صد پله بدتر به سر آنان خواهیم آورد که دیگر به هیچ وجه حتی فکر چنین اقدامات کوری را به ذهن خود  راه ندهند!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه