English

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

امروز سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود/آغاز بارش برف و باران

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ امروز سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و شمالغرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران آغاز می شود.

امروز سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود/آغاز بارش برف و باران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و شمالغرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران آغاز می شود.

وی افزود: فردا با گسترش و تقویت دامنه فعالیت سامانه بارشی برای نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی، شرقی و برخی از نقاط مرکزی، جنوب و جنوب شرق کشور بار برف و باران پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در سواحل شمال کشور کاهش دما روی می‌دهد. همچنین فردا با تشدید سامانه بارشی برف و کولاک در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی در زاگرس و البرز به ویژه استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، همدان، کرمانشاه، زنجان و مرکزی باعث لغزندگی، مه‌آلودگی و کاهش دید می‌شود. از این توصیه می‌شود در صورت نیاز به تردد در جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات کاملا زمستانی ضروری است.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد:فردا در تهران بارش باران خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی