English

وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

فرصت اعتراض ۱۰ روزه برای افرادی که موفق به دریافت بسته حمایتی نشده اند

مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: خانواده های جامانده ای که موفق به دریافت بسته حمایتی دولت نشده اند 10 روز فرصت اعتراض دارند.

فرصت اعتراض 10 روزه برای افرادی که موفق به دریافت بسته حمایتی نشده اند

به گزارش خبرگزاری موج، احد رستمی، درباره نحوه اعتراض آن دسته از بیمه پردازان تامین اجتماعی که از دریافت بسته حمایتی دولت جامانده اند، توضیح داد: چنانچه مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی هستند  کمتر از 3 میلیون تومان درماه است و تاکنون بسته حمایتی خود را دریافت نکرده اند، در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #8*142* و درصورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل باید کد ملی خود را به #8*1420* ارسال کنند.

وی تاکید کرد : معترضین برای ثبت اعتراض خود در سامانه مذکور، ده روز فرصت دارند. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها درخواست هایی را پیگیری خواهد کرد که کد ملی سرپرست خانوار یارانه بگیر به همراه شماره تلفن وی و یا یکی از اعضای خانوارش در سامانه ثبت شده باشد.

مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد:با توجه به اینکه بسته حمایتی بیمه پردازان تامین اجتماعی به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز شده است، لازم است افراد قبل از ثبت اعتراض، از عدم واریز بسته حمایتی به حساب سرپرست خانوار اطمینان حاصل کنند.

دو هفته زمان بررسی افراد معترض به بسته حمایتی دولت

رستمی یاد آورشد : ارسال پاسخ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افراد معترض، حداقل دو هفته زمان خواهد برد و نتیجه به صورت پیامک، به شماره تلفنی ارسال می شود که در زمان ثبت اعتراض، به سامانه وارد شده است. بر این اساس، افراد برای پیگیری اعتراض و یا دریافت پاسخ، نیازی نیست به سازمان یا ادارات دولتی مراجعه کنند و تنها از طریق سامانه یاد شده اطلاع رسانی انجام می شود .

وی تاکید کرد : تا زمانی که پاسخگویی به اعتراضات به پایان نرسیده است، طرح حمایت غذایی ادامه دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد : رانندگان بین شهری و درون شهری، کارگران ساختمانی ، قالیبافان و شاغلان صنایع دستی،مشاغل آزاد و خویش فرمایان، کارگران کارگاه های متفرقه، شاغلین کسب و کارهای خانگی، کارگران باربر، زنبورداران و دریافت کنندگان بیمه بیکاری از جمله افراد بیمه پردازی بوده اند که تا کنون بسته های حمایتی خود را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید:

شیوه استعلام بسته حمایتی دولت مشخص شد/سامانه دستوری جدید برای پیگیری بسته حمایتی

افرادی که موفق به دریافت سبدحمایتی نشده اند، منتظر توزیع نوبت سوم باشند! / شرایط دریافت سبد حمایتی با دقت مطالعه و تطبیق شود

آخرین وضعیت واریز بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان تامین اجتماعی/ زمان فعالسازی سامانه استعلام بسته حمایتی دولت مشخص شد

توزیع بسته حمایتی دولت میان 6.5 میلیون کارگر

بسته حمایتی بیمه شدگان نقدی است/ سهمیه هر خانوار فقط یک بسته حمایتی است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی