English

سردار معیری:

۱۱۲ هزار پرونده قاچاق کالا در ۹ماه نخست سال جاری تشکیل شده است

نشست تخصصی روسای مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی ناجا صبح امروز در محل ستاد ناجا برگزار شد.

112 هزار پرونده قاچاق کالا در ۹ماه نخست سال جاری تشکیل شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در این نشست سردار علی مویدی با بیان اینکه در ۹ماه نخست سال جاری ۱۱۲ هزار پرونده قاچاق کالا تشکیل شده است، گفت: از این رقم ۹۰درصد پرونده ها حاصل کار نیروی انتظامی بوده که از این ۹۰درصد ٨۹ درصد آن از نظر ارزشی و ۱٨درصد به لحاظ وزنی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری  که پرسید در مدت زمانی که برخورد با قاچاق کالا صورت می گرفت برخی از انبار ها به اشتباه به عنوان انبار قاچاق ضبظ شد، چه اقداماتی صورت گرفته گفت: در آغاز شروع برجام موارد اینچنینی مشاهده و برخورد شد اما این دسته از کالاهایی که مسیر ورود و ترانزیت آنها از مبادی گمرکی مشخص است و مدارک مثبته داشته اند، بعد از ضبط و پیگیری کالاهای خود را دریافت کرده اند و در حال حاضر مشکلی در این زمینه نداریم.

سردار معیری در رابطه با دام قاچاق خاطر نشان کرد: قاچاق دام اکنون در تمام سطح مدیریتی کشور در امر مبارزه با قاچاق این پدیده فعال شده اند و بصورت سازمان یافته قاچاق دام را به حداقل ممکن رسانده اند.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز در پایان افزود: از میان پرونده های قاچاق کالا۱۰درصد رقمی بالای ۵۰۰میلیون تومان را در بر میگیرند و ۹۰درصد بقیه پایین این مبلغ هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه