English

بازداشت سارقان حرفه ای مرکز تهران

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، از دستگیری ۲ گوشی قاپ که در تمامی نقاط تهران اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

بازداشت سارقان حرفه ای مرکز تهران

به گزارش خبرگزاری موج، طی یک ماه گذشته، گزارش سرقت گوشی های شهروندان در مرکز تهران شدت گرفت که این اقدام باعث شد تیم های عملیاتی وارد عمل شوند. یکی از مالباختگان در اظهارات خود به ماموران انتظامی گفت که هنگام غذا خوردن در رستوران بوده که متهمان از غفلت وی استفاده کرده و گوشی تلفن همراهش را از روی میز قاپیده و متواری شده اند. این تنها شگرد متهمان حرفه ای و سابقه دار نبود و به انواع روش ها از غفلت مردم و شهروندان برای رسیدن به نیت خود سواستفاده می کردند.

رئیس کلانتری 107 فلسطین، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، عملیات دستگیری متهمان به مرحله اجرا درآمد و بالاخره طی یک تعقیب و گریز ، در حالیکه متهمان قصد سرقت از یک شهروند دیگر را داشتند، دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: با توجه به این موضوع، شکات به کلانتری فراخوانده شدند و در همان روز اول بیش از ۷۰ مالباخته، این سارقان سابقه دار را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ علیزاده، در انتها با اشاره به اینکه متهمان اعتیاد به مواد مخدر نداشتند، در زمینه انگیزه متهمان تصریح کرد: ۲ سارق مذکور در تحقیقات انجام شده صراحتا به سرقت با انگیزه مال اندوزی و به دلیل اینکه قیمت گوشی در این چند ماه اخیر گران شده است، اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه