English

معاون سازمان امداد و نجات در گفت و گو با موج؛

تصادف زنجیره ای کیلومتر ١٨ جاده مرند-تبریز ۴۰ مصدوم داشت

در تصادف زنجیره ای 16 خودرو پیش از ظهر امروز 40 حادثه دیده در آذربایجان شرقی توسط نیروهای امداد و نجات و سازمان اورژانس امداد رسانی شدند.

تصادف زنجیره ای کیلومتر ١٨ جاده مرند-تبریز 40 مصدوم داشت

معاون سازمان امداد و نجات کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، وقوع  یک تصادف زنجیره ای پیش از ظهر امروز پنجشنبه را تشریح کرد. 

شاهین فتحی با اشاره به تصادفی زنجیره ای که در استان آذربایجان شرقی ( کیلومتر ١٨ جاده مرند-تبریز/روبروی کافه سیوان) که به محور-مرند-پیام معروف است، گفت: گروه امداد و نجات در ساعت ١٠:٤٥ دقیقه امروز پنجشنبه در جریان یک تصادف پیچیده قرار گفتند. 

وی در ادامه افزود: در این تصادف 16 خودرو در برخوردی زنجیره ای یکی از تصادفات عجیب را رقم زده بودند که خوشبختانه تلافت جانی در پی نداشت. 

وی با اشاره به افراد درگیر تصادف عنوان کرد: با وجود 40 نفری که سرنشینان 16 خودروی موصوف بودند، همگی آنان به گونه ای دچار آسیب دیدگی جزیی شده بودند که دو تن از مصدومان این تصادف به واسطه نیاز به خدمات تخصصی پزشکی توسط نیروهای  سازمان اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند

معاون سازمان امداد و نجات کشور در خاتمه سخنانش افزود: دو مصدوم دیگر  این تصادف نیز توسط امدادگران سازمان امداد و نجات درمان و ترخیص شدند و  امداد رسانی به سایر مصدومان حادثه به شکل درمان سرپایی بود. 

فتحی از هموطنانی که در این روزهای فصل زمستان قصد سفر با خودروهای شخصی دارند، درخواست کرد که با تجهیزات لازم و کامل از جمله زنجیر چرخ ، سفر خود را آغاز کنند که انشالله تصادف های جاده ای به حداقل ممکن برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه