English

سراج:

سازمان بازرسی کل کشور به دنبال مبارزه همه‌ جانبه با فساد است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان مهمترین نهاد در حوزه مبارزه با فساد، به دنبال مبارزه همه جانبه و پیشرفته با انواع فساد و همچنین ارتقای فرهنگ قانون‌مداری و ایجاد نهاد‌های شفاف و پاسخگو است.

سازمان بازرسی کل کشور به دنبال مبارزه همه‌ جانبه با فساد است

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور که برای شرکت در دهمین اجلاس سالانه مجمع بین‌ المللی مراجع مبارزه با فساد در وین به سر می‌برد، با یوری فدوتف، مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی سازمان مقابله با موادمخدر و جرم ملل متحد، دیدار و گفتگو کرد.

سراج در این دیدار با اشاره به همکاری‌ها و تعاملات فی‌مابین ایران و سازمان مقابله با مواد مخدر و جرم و برگزاری سمینار‌های مشترک در حوزه مبارزه با فساد، ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های کشورمان در امر مبارزه با فساد، افزود: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان مهمترین نهاد در حوزه مبارزه با فساد، به دنبال مبارزه همه جانبه و پیشرفته با انواع فساد و همچنین ارتقای فرهنگ قانون‌مداری و ایجاد نهاد‌های شفاف و پاسخگو است.

رئیس سازمان بازرسی کل ایران بر ضرورت پذیرش نکردن تابعیت مضاعف مفسدان فراری که اموال عمومی را به سرقت می‌برند و محاکمه و مجازات آنان تاکید کرد.

سراج با اشاره به معضل مواد مخدر و تشریح اقدامات ایران در مبارزه موثر با این پدیده شوم و صرف هزینه‌های سنگین انسانی و مالی، از عدم همکاری سازمان‌های بین المللی و کشور‌ها در این حوزه انتقاد کرد و خواهان توجه جدی سازمان مقابله با موادمخدر و جرم به تقویت منابع و ظرفیت‌ها و گسترش همکاری‌های مشترک شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه