English

کلانتری:

اقدامات ارزنده ای در زمینه هوای پاک در کلان شهر تهران داشته ایم

مدیر کل سازمان محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران نسبت به سال گذشته اقدامات ارزنده ای در زمین هوای پاک در کلان شهر تهران داشته ایم که این نشان از مسئولیت سازمان محیط زیست در زمینه هوای پاک دارد.

اقدامات ارزنده ای در زمینه هوای پاک در کلان شهر تهران داشته ایم

به گزارش خبرگزاری موج صبح امروز دومین کنفرانس مطبوعاتی مدیر کل سازمان محیط زیست استان تهران به مناسبت روز هوای پاک برگزار شد.

کلانتری مدیر کل سازمان محیط زیست استان تهران با تسلیت ایام فاطمیه، با تشکر از اصحاب رسانه بابت انعکاس مطالبات برحق مردم در زمینه محیط زیست، فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت.

وی در ادامه افزود: ما هفته هوای پاک را با جشنواه دو چرخه سواری از چهارشنبه هفته گذشته آغاز کرده ایم و در خاتمه هفته هوای پاک  مراسم صنایع سبز در سازمان محیط زیست را برگزار خواهیم کرد که در این مراسم به دو صنعت زیست محیطی، تحت عنوان صنعت سبز به دریافت لوح تقدیر مفتخر خواهند شد.

کلانتری در خصوص هوای پاک با مقایسه آمار امسال در مقایسه با سال گذشته گفت: خوشبختانه امسال حدود ۳۲ روز هوای سالم داشته ایم به گونه ای که  دو روز پیاپی آن در دی ماه امسال بود که البته این آمار باید با تلاش ما در سازمان محیط زیست تهران ارتقا یابد.

وی با بیان  اینکه هوای پاک با هوای سالم تفاوت های اساسی دارد، گفت: در مجموع از آغاز امسال تا کنون ۵۰ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس داشته ایم که با توجه به این آمار باید بپذیریم که هوای تهران نسبت به سال گذشته اقدامات ارزنده ای در زمین هوای پاک درکلان شهر تهران داشته ایم که این نشان از مسئولیت سازمان محیط زیست در زمینه هوای پاک دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه