English

سردار رحیمی:

موضوع پولی شدن معابر صحت ندارد و تأیید نمی‌ شود

رئیس پلیس پایتخت گفت: موضوع پولی شدن معابر صحت ندارد و تأیید نمی‌شود.

موضوع پولی شدن معابر صحت ندارد و تأیید نمی‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه اطلاعی از موضوع  پولی شدن معابر پایتخت نداریم، اظهار کرد: مدیریت ترافیک شهر با پلیس است و دوستان دیگر زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند و طبق قانون باید بستر‌ها را برای پلیس آماده کنند.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع کذب است و صحت ندارد، افزود: ما در بحث طرح ترافیک و الحاق زوج و فرد به طرح ترافیک نیز عنوان کردیم که اگر قرار است اتفاقی بیفتد، باید کار کارشناسی و بررسی شود و اینکه یک چیزی مطرح شود و کسی بیاید ذهنیت خود را مطرح کند، منطقی به نظر نمی‌آید.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: هر طرحی که قرار است اجرا شود، مهمترین شرط ما در اجرای طرح‌ها آرامش و رضایت شهروندان است.

سردار رحیمی بااشاره به آثار و تبعات این طرح نیز اظهار کرد که بر سایر محور‌ها و شریان‌های ترافیکی فشار ایجاد می‌کنند و حتی ممکن است برخی‌ها را مجبور به انجام تخلفاتی کند که شاید دلشان نخواهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح‌هایی باید مطرح شود که برای مردم مشکل و نگرانی ایجاد نکند و دسترسی‌های مردم را تسهیل کند، البته با توجه به حجم جمعیت شهر تهران و تعداد خودرو، بحث کاهش آلودگی هوا و ترافیک نیز باید در این طرح‌ها مدنظر قرار گیرد.

سردار رحیمی تصریح کرد: موضوع ما اکنون بحث طرح ترافیک و الحاق زوج و فرد سال آینده است که جلسات کارشناسی آن شروع شده و بعد از آن که نتیجه و تصمیم کامل و قطعی گرفته شد، اطلاع رسانی می‌شود، اما موضوع پولی شدن معابر صحت ندارد و تأیید نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه