English

طبق اطلاعیه پورتال ارتش جمهوری اسلامی ایران

مالکیت هواپیما به ارتش تایید شد / شمار کشته شدگان به هشت تن رسید

پورتال اطلاع رسانی ار تش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای تملک هواپیما به ارتش جمهوری را تایید کرد .

مالکیت هواپیما به ارتش تایید شد / شمار کشته شدگان به هشت تن رسید

به گزارش خبرگزاری موج، در حاشیه اتفاق سقوط هواپیمای بویینگ 707 که از مبدا قرقیزستان به سمت تهران در حرکت بود، ارتش جمهوری اسلامی با صدور اطلاعیه ای برخی از ابهامات را روشن کرد. چرا که در میان تناقضات مطرح شده در متون اخبار رسانه ها از جمله مالکیت هواپیمای ساقط شده پورتال اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای، اعلام کرد:صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری 707 حامل گوشت برای کمک در طرح مردمیاری، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرده که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد. جزئیات علت حادثه و وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی و خدمه آن با اعزام تیم های تخصصی در دست بررسی است.

طبق آخرین اخبار واصله به موج گویا به جز مهندس پرواز یک سرنشین دیگر علائم حیاتی دارد و تا لحظه تنظیم این خبر شمار کشته شدگان به هشت تن رسیده است. اسامی شهدای این پرواز و کشته شدگان دیگر توسط روابط عمومی ارتش اعلام خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رحمان محمدی اصل

    گوشت به دلیل قاچاق گسترده با کمبود مواجه و آن قدر گران شده که چند ماهه نتوانستیم گوشت بخوریم با این حال دولت از یک طرف شعار مبازه با قاچاق سر می دهد و از طرف دیگر با وجود کمبود ذخیره ارزی از خارج گوشت وارد می کند ولی گوشت وارداتی هم قاچاق شده و دست مردم نمی رسد، آیا بهتر نبود دولت در عمل به تکالیف قانونی خود جلوی قاچاق را گرفته و با فساد و رانت مبارزه کرده و دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را که مدافعان کشور بودند به کام مرگ نمی فرستاد ؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه