English

جزئیات حادثه مرگ جوان اراکی

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اطلاعیه ای شایعه قتل جوان اراکی را شفاف سازی کرد.

جزئیات حادثه مرگ جوان اراکی

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره اعلام کرد: روز شنبه شانزدهم دی ماه سال جاری خانواده یک جوان ۲۵ ساله اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان گزارشی از گم شدن فرزندشان اعلام کردند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس و بنا بر اظهار بستگان، این جوان دارای مدرک کارشناسی مکانیک و بیکار بوده و به علت مشکلات فراوان، دچار افسردگی شدید می شود و در تابستان امسال نیز یک بار اقدام به خودکشی کرده که موفق نمی شود.

با آغاز تحقیقات، اطلاعاتی از حضور این جوان در یکی از محله های شهر اراک به دست می آید تا اینکه یک شنبه شب این فرد در تماس با خانواده اش از آنان طلب حلالیت کرده و دیگر تماس های خود را پاسخ نمی دهد.

سرانجام در ساعات پایانی همان شب، چند کارگر یک کوره آجر پزی در حوالی شهر اراک در حال مراجعه به منزل شان، خودرویی را در یک محل صعب العبور مشاهده می کنند و با توجه به عدم پاسخگویی جوانی که در خودرو دراز کشیده بود، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام می‌کند.

با حضور تیم گشت انتظامی در محل و با هماهنگی با مراجع قضائی شیشه خودرو شکسته و مشاهده می‌شود که این جوان ظرف زغالی را در داخل خودروی خود قرار داده و با بالا کشیدن شیشه ها و قفل کردن درها به علت استنشاق گاز سمی ناشی از سوختن زغال جان خود را از دست داده که مرگ او توسط پزشکی قانونی مورد تایید قرار می گیرد و جسد وی برای بررسی بیشتر و تعیین دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده می شود. لازم به ذکر است که این فرد هیچ گونه سابقه کاری در شرکت های تولیدی اراک نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی