English

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی:

از امشب بسته‌های حمایتی توزیع می‌شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با بخش خبری 18:30 شبکه خبر از واریز بسته حمایتی خبرداد که امشب به حساب واجدین شرایط واریز می‌شود.

از امشب بسته‌های حمایتی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسن زدا در این بخش خبری با علام خبر فوق گفت: چنانچه تا فردا بعدازظهر مبلغ 200 هزار تومان به حساب افراد واجد شرایط واریز نشد با شماره 1420 تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنند.گرچه یکی از روش‌ها اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های عمومی است و فکر می‌کنم از طریق بانک هم پیامک واریز برای افراد ارسال می‌شود.

وی درباره چگونگی توزیع این بسته حمایتی اظهار داشت: این بسته حمایتی بصورت پول نقد است که به حساب بازنشستگان واریز می‌شود و 2 میلیون و 600 هزار نفر از مستمری‌بگیران و بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی که دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان است مشمول این دریافت هستند و تا پایان سال دو نوبت دیگر این بسته را دریافت خواهند کرد. یعنی هر خانوار تا پایان سال مبلغ 600هزار تومان دریافتی خواهند داشت.

 

واجدین شرایط چه کسانی هستند؟

زدا درباره افرادی که مشمول دریافت این بسته‌های حمایتی شده‌اند گفت : واجدین شرایط شامل سه گروه هستند، گروه بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان که این سه گروه در مجموع 2 میلیون و 600 هزار نفر هستند و ما برای اطمینان خاطر بیشتر از همین امشب واریزها را آغاز کرده‌ایم. که مبلغ واریزی برای هر خانواده 200 هزار تومان خواهد بود. در صورتی که تا فردا بعدازظهر این مبلغ به حساب افراد واجد شرایط واریز نشد می‌توانند با شماره 1420 تماس گرفته و پیگیر موضوع شوند.

وی درباره مشکلات احتمالی که واریز را با چالش مواجه کند توضیح داد: از آنجایی که گاهی اوقات مشکلاتی همچون قطعی شبکه پیش می‌آید و ممکن است مشکلات اینترنتی وجود داشته باشد، ما زمان فردا بعدازظهر را نهایی کرده‌ایم. تمامی پرداخت‌ها از تهران به صورت متمرکز انجام می‌شود و با توجه به اینکه تأمین مالی صورت گرفته ما واریزها را از همین امشب آغاز کرده‌ایم و امیدواریم تا فردا صبح پیامک خوشحال‌کننده واریز به دست افراد مشمول برسد.

سرپرست جدید سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برای 2 میلیون و 600 هزار نفر مشمول بسته‌های حمایتی بازنشستگان رقمی بالغ بر 540 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: یکی از دلایلی که در توزیع بسته‌های حمایتی تأخیر ایجاد شد رقم بالای این بسته‌ها بود.

زدا در خصوص بسته‌های حمایتی کارگران هم گفت: این موضوع هم در دستور کار قرار دارد ما حدود 13 میلیون و 800 هزار نفر بیمه‌شده تأمین اجتماعی داشتیم که زیر 3 میلیون تومان دریافت ماهیانه‌‌شان بود اما این افراد دارای همپوشانی مالی هستند یعنی این کارگران برخی اوقات از طریق سیستم‌هایی که پرداخت شده ممکن است این بسته را دریافت کرده باشند برای مثال ایثارگران، هدفمندی یا کمیته حضرت امام  (ره) و بهزیستی این همپوشانی‌ها بررسی شده و این رقم به 6 میلیون و 500 هزار نفر رسیده است.

 

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: این افراد جزو گروه‌های بعدی هستند که به محض تأمین مالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی واریز برای این افراد هم آغاز می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • فرهنگی

    لطفا بگید چه تفاوتی بین حقوق 2950 با 3 میلیون هست؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه