English

فراهانی؛

شهردار تهران در خصوص سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده در بودجه ۹۸ با مجلس و دولت رایزنی کند

عضو شورای شهر تهران در نامه‌ای به شهردار تهران خواستار تمهیدات شهرداری برای رایزنی با مجلس و دولت درخصوص سهم شهرداری تهران از مالیات بر ارزش افزوده و فرایند تخصیص این سهم در لایحه بودجه 98 شد.

شهردار تهران در خصوص سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده در بودجه 98 با مجلس و دولت رایزنی کند

به گزارش خبرگزاری موج، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در نامه‌ای به پیروز حناچی، شهردار تهران خواستار تمهیدات شهرداری برای رایزنی با مجلس و دولت درباره تبصره ۶ لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور شد.

 در متن این نامه آمده است: ضمن آرزوی توفیق روزافزون، همانگونه که استحضار دارید یکی از منابع کلیدی بودجه سالانه شهرداری تهران، سهم از مالیات بر ارزش افزوده و فرایند تخصیص این سهم است. با عنایت به پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال 1398 کل کشور درباره تغییر شیوه تخصیص و توزیع سهم شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده در بند «ح» جزء «ه» تبصره 6 و موکول نمودن آن به تصمیم شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطمئنا در تخصیص و تامین به موقع این بخش از منابع شهرداری تهران اختلالات جدی وارد خواهد کرد؛ لذا شایسته است دستور فر مایید اقدامات لازم به‌ویژه رایزنی هم‌زمان با دولت و مجلس برای استثناء تهران و کلانشهرها از شمول این تغییر و تداوم بند «ط» جزء «ه» تبصره 6 بودجه سال 1397 کل کشور در دستور کار قرار گرفته و نتایج به این کمیته منعکس گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی