English

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور:

مشکل اقتصادی موجود بر افزایش سرقت های کوچک تاثیر گذاشته است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مشکلات اقتصادی موجود در کشور باعث شده سرقت های خرد و کوچک افزایش کمی داشته باشد، بخشی از جامعه مشکل جدی معیشتی دارند و اکنون نگران وضعیت اقتصادی مردم هستیم.

مشکل اقتصادی موجود بر افزایش سرقت های کوچک تاثیر گذاشته است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرتیپ ایوب سلیمانی در حاشیه همایش روسای کلانتری ها و پاسگاه های سراسر استان فارس در شیراز به خبرنگاران گفت: کشور‌های منطقه خودشان می‌دانند در مقابل ایران عددی نیستند و شاید در دنیا تنها آمریکا برای ما شاخ و شانه می کشد که عملا از این شیطان بزرگ هم کاری ساخته نیست.

وی ادامه داد: ترامپ دیوانه نما نیز ادعاهایی داشت که از روی جهل تاریخی بیان می کرد و اکنون بعد از مدتی که از ریاست جمهوری او نیز گذشته فهمیده که تهدیدهای او مقابل ایران راه به جایی نخواهد برد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: تمام نیروهای امنیتی کشور با استفاده از فرمان های رهبر معظم انقلاب اجازه نفوذ و ایجاد خلل در امنیت مردم ایران را به کسی نخواهند داد.

 

بخشی از جامعه مشکل جدی معیشتی دارند و اکنون نگران وضعیت اقتصادی مردم هستیم

سلیمانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مشکلات اقتصادی موجود در کشور باعث شده سرقت های خرد و کوچک افزایش کمی داشته باشد، بخشی از جامعه مشکل جدی معیشتی دارند و اکنون نگران وضعیت اقتصادی مردم هستیم و مشکل اقتصادی موجود نیز بر افزایش سرقت کوچک تاثیر گذاشته در صورتی که بیش از 50 درصد سرقت تاثیر گرفته از مواد مخدر و اعتیاد است.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت جرائم سایبری در کشور گفت: پلیس فتا در این زمینه اقداماتی انجام داده و در حال حاضر نیز کشفیات جرائم سایبری حدود 80 درصد است،البته نگرانی ها در این باره بیشتر بخاطر روند رو به رشد ارتکاب این جرائم است.

سلیمانی ارزیابی خود از وضعیت امنیتی استان فارس را اینگونه بیان کرد: در خصوص جرائم خشن در فارس خوشبختانه شاهد کاهش 70 درصدی هستیم اما در مورد آمار تلفات ناشی از تصادفات در این استان نگرانی هایی وجود دارد که باید برای مقابله با آن راهکارهای عملی در دستور کار دستگاه های مرتبط فارس قرار گیرد.
وی گفت: مبارزه با قاچاق سوخت یکی از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی در کشور است که در این رابطه به تمام فرماندهان انتظامی استان ها ابلاغ شده که برخورد با قاچاق سوخت را در اولویت کار خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه