English

با حکم مدیرعامل کانون؛

رییس کانون زبان ایران منصوب شد

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مصطفی مومنی به عنوان رییس کانون زبان ایران منصوب شد.

رییس کانون زبان ایران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل کانون، مصطفی مومنی با حکم فاضل نظری مدیرعامل کانون زبان ایران به عنوان رییس این کانون منصوب شد.

فاضل نظری در این حکم با اشاره به شایستگی و سوابق رییس جدید کانون زبان، تاکید کرده است که آموزش زبان‌های خارجی به عنوان یک مهارت ارتباطی می‌تواند به عنوان یک هدف نهایی، ابزاری برای گفت‌وگو و اثرگذاری فرهنگی باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه این حکم خاطرنشان کرد: تمرکز بر آموزش‌های هدفمند بر سبک زندگی ایرانی اسلامی از رهگذر تولید کتاب‌های کمک آموزشی با رویکرد ترویج ارزش‌ها و ایجاد زمینه آموزش بر پایه مهارت در قالب‌هایی چون دهکده فرهنگی زبان‌آموزی و تقویت و توسعه زبان‌های حوزه تمدن اسلامی و همچنین تمرکز بر محتوای فرهنگی مورد نیاز کودکان، نوجوانان و جوانان ایرانی اسلامی در عرصه زبان‌آموزی می‌تواند تحقق این مهم را تسهیل کند.

در ادامه این حکم آمده است: از آنجا که یکی از آسیب‌های احتمالی حوزه آموزش زبان‌ های خارجی تاثیرپذیری یک سویه از فرهنگ بیگانه است، انتظار می‌رود با هدف‌گذاری دقیق و تمرکز بر روش‌ها و محتوای مورد نیاز و ارتباط با دیگر سازمان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی به فعالیت‌های این نهاد با سابقه و خوش‌نام آموزشی به عنوان فرصتی برای زمینه‌سازی اثرگذاری فرهنگی نگریسته شود.

مصطفی مومنی دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه علامه طباطبایی است و در سابقه کاری او، تاکنون مسئولیت‌هایی همچون مشاور مدیرعامل کانون، مدیر آموزش کل دانشگاه امام صادق(ع) و مدیر مدارس مجتمع امام صادق، محقق میهمان دانشگاه دی تی یو دانمارک و مدرس دعوت‌شده دانشگاه‌های تهران ثبت شده است.

وی هم‌چنین صاحب تالیفاتی چون حق مالکیت زنان و ویژگی‌های مدیران است.

پیش از این سیدمحمدرضا هاشمی ریاست کانون زبان ایران را بر عهده داشت.

کانون زبان ایران موسسه‌ای آموزشی و باسابقه است که با دارا بودن ۲۷۰ شعبه و مرکز آموزشی در سراسر کشور کار آموزش شش زبان خارجی شامل انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، روسی و اسپانیایی و زبان فارسی به غیر فارسی زبان‌ها را به بیش از یک میلیون زبان‌آموز در سال برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه