English

قاضی زاده هاشمی خبر داد:

اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومنی به توسعه امکانات توانبخشی

وزیر بهداشت در افتتاح بخش توانبخشی معلولین جسمی و حرکتی بیمارستان موقوفه نورافشار گفت: حاضریم برای توسعه امکانات توانبخشی ارز ۴۲۰۰ تومنی اختصاص دهیم.

اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومنی به توسعه امکانات توانبخشی

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری موج، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در مراسم بزرگداشت زنده یاد نورافشار واقف بیمارستان نورافشار اظهار کرد: وقف نعمت خدادادی است و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی مجموعه خدمتگزاری است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر توانسته سرمایه های اجتماعی را به کار گرفته است.

وزیر بهداشت به نبود اعتبار توانبخشی در طرح تحول سلامت اشاره و عنوان کرد: باید اعتراف کنم در این حوزه اعتباری فراهم نشد و امیدی در این رابطه به بنیاد شهید و جمعیت هلال احمر داشتیم و جز کارهای شکلی اتفاق دیگری نیفتاد.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: جز این بیمارستان و بیمارستان دیگری مرکز توانبخشی تخصصی نداریم و در این بیمارستان تلاش بر خدمت رسانی قابل توجه است.

وی تاکید کرد: در کشور ما آمار تصادفات جاده ای، مصدومین بلایای طبیعی و بیماران ام اس نیازمند خدمات مراکز توانبخشی هستند.

وزیر بهداشت با اشاره به تغییر آیین نامه ها در حوزه توانبخشی و ورود بخش خصوصی گفت: اگر بخواهید امکانات توابخشی را توسعه دهید ارز ۴۲۰۰ تومانی را تخصیصی دهیم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: امیدوارم نظر واقف را در مورد وقف بیمارستان به بیماران معلول جسمی و حرکتی تامین شود و برای مسائل اقتصادی وسوسه تغییرات نداشته باشید.

وی ادامه داد: این بیمارستان در مرکز مرفه نشین شهر دایر شده و امیدوارم با ایجاد شعباتی و سیستم ارجاع و جای کمک خیرین بتوانید خدمات را توسعه دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه