English

سردار حسین رحیمی

بازداشتگاه‌ کهریزک به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان تبدیل می شود

رئیس پلیس پایتخت با اعلام تغییر کاربری بازداشتگاه‌ کهریزک و با اشاره به لزوم ساماندهی معتادان متجاهر از تبدیل این بازداشتگاه به محل نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر خبر داد.

بازداشتگاه‌ کهریزک به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به لزوم ساماندهی معتادان متجاهر اظهار داشت: یکی از آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران، وجود معتادان متجاهر در اماکن عمومی همچون خیابان‌ها، پارک‌ها، وسط اتوبان‌ها و زیر پل‌ها است که حضور آنان زمینه بروز جرایمی همچون سرقت را فراهم می‌کند که گلایه شهروندان را به دنبال دارد و خواستار جمع آوری آنان هستند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که پلیس می تواند در کمترین زمان ممکن، معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند اما مسئله مهم در این قضیه، نگهداری و بازپروری آنان است که نیازمند مکان مناسب و کافی برای این موضوع می‌باشد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد:  فرمانده نیروی انتظامی پس از چندین جلسه مشورتی و کارشناسی، تدبیر فرمودند که بازداشتگاه کهریزک پس از  آماده‌سازی و مناسب‌سازی، به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل شود تا بخشی از مشکلات این حوزه رفع شود.

 وی تاکید کرد: اگر بخواهیم این موضوع به صورت اصولی و کامل حل شود نیازمند عزم و برنامه جدی ازسوی سازمان‌های مسئول است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه