English

رئیس دادگستری استان تهران:

مقابله با مفسدان اخلاقی توسط دستگاه قضایی امید را به جامعه برگردانده است

رئیس دادگستری کل استان تهران گفت: ورود دستگاه قضایی به مسائل مفسدان اخلاقی رضایت مردم را از دستگاه قضا دوچندان ساخته است.

مقابله با مفسدان اخلاقی توسط دستگاه قضایی امید را به جامعه برگردانده است

 به گزارش خبرگزاری موج، غلامحسین اسماعیلی امروز در مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان ورامین با بیان اینکه ورود دستگاه قضایی به مسائل مفسدان اخلاقی، دوباره امید را به جامعه بازگردانده افزود: خدمت در دستگاه قضا یکی از پرفضیلت‌ترین خدمت‌ها است اظهار داشت: تکیه‌زنندگان بر این منصب نباید در انجام وظایف خود لغزش داشته باشند و خدمت به مردم انقلابی را جزو وظایف خود تلقی کنند که این مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت مهم‌ترین شاخص متصدیان دستگاه قضایی است تصریح کرد: مشکل مهمی که در دستگاه قضایی وجود دارد این است که برخی اوقات انگشت به سمت کسانی نشانه می‌رود که واکنش افرا دیگر را در پی دارد و می‌گویند چرا با آن شخص برخورد کردیم این درحالی است که هدف نخست ما برقراری عدالت در هر شرایطی است.

رئیس دادگستری کل استان تهران در ادامه افزود: دستگاه قضایی با هیچ‌ کس تعارف ندارد و باصلابت و قدرت و به یاری این مردم و با عدالت و بدون هیچ‌گونه تبعیضی به کار خود ادامه می‌دهد.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: برخی خانواده‌های اعدام‌گران به ما مراجعه می‌کنند اما ما با وجود سختی‌های فراوان ناگزیر هستیم که قانون را اجرا کنیم هر چند ورود دستگاه قضایی به مسائل مفسدان اخلاقی، دوباره امید را به جامعه بازگردانده و رضایت مردم را از دستگاه قضا دوچندان ساخته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی